Tuesday 22 May 2012

hmmmm





bought this handbag last year kalu tak silap setelah 2 3 kali pusing cari mana yg berkenan. this handbag was actually a gift from my husband for my good result during first semester dlu tapi i yg pilih sendiri. i looove the colour.

namun, saya adalah tidak selalu menggunakan beg ini kerana akhirnya merasakan design beg adalah belum sesuai dgn diri saya. terasa beg ini adalah bukan diriku. diriku hanyalah simple. pada kebanyakan masa beg ini yg dibeli pd harga RM500 hanya tersimpan rapi dlm bilik. saya menyatakan harga semata2 utk menggambarkan kdg2 terdetik dihati saya 'beli beg mahal tapi tak pakai?'. husband pernah perli ajak saya pergi shopping mall nk jual balik handbag ni :) he was kidding i know :)

tapi taknakla. sayang sgt handbag ni actually. saya tau sy akan guna handbag ni regularly nnti. dan utk itu, hari ni saya keluarkan dr simpanan dan akan guna hari ni.

kasut pun sama. suka beli tpi jrg pakai. my husband yg tlg kemaskan dlm kete pulak tu. so bile sebut pasal kasut cantik kat kedai je he will remind me of thoooossee kasut2 yg dh ada. tapi stended la kan. husband uols pun msti camtu kan responsenya? hikhikhik.

so agak2 kalau nk mintak satu handbag idaman nanti, my husband approve tak ek? huhuhu. *beg tu nnti saya akan selalu pkai punyaaa. lets pray ;)

3 comments:

Liney said...

hehehe... suka sgt entry ni... kita pompuan sama kan perasaan nya... hehehe

daniadanis said...

hahah kan kak liney..hanya sesama pompuan yg mengerti ;)

sherry @ SHerR said...

are...u???love red???wah!!!WELCOME TO MY CLUB dear...mmmuah...