Tuesday 5 January 2010

selamat 2010

ia tidak lagi 'bulan 2 tahun depan'..ia adalah 'bulan 2 tahun ni..bulan depan'..have to admit that i'm happy for that fact..and i keep praying things will go as per planned..you pray for me too keh :)

selagi belum tiba hari kejadian..rase byk sgt yg belum setel..risau..takut..

saya masih ragu2 masih terfikir2 masih terfigure2 warna baju 13/2 nanti..baru 3 hari lepas saya tengok baju tu tapi dh confuse warnanye..saya nk cari tudung yg sesuai..penat membayangkan tapi masih confuse..baru saya sedar byk sungguh tone purple..royal purple lah..lilac lah..ape2 lagi lah..smpai saya pon dh terpaksa tell myself to say ok to any purple..saya suka kaler purple dh lame..since uni..

saya tak penah terfikir kombinasi warna yg telah saya pilih..tapi kali pertama saya nmpak baju tu..saya terkelu..hmmm..combination of purple and turquoise..so admire..nmpk cam biru nila pun ade..hmm..aihhhh..nk pilih tudung kaler ape nih?

6 comments:

Anonymous said...

purple la..kn? hehe
adeh..lame doh tunggu kak a update blog.hari ni nmpk. :)
sebulan lebih jah lagi..semoga semuanya beres2..hadapi dengan senyuman ;)

jaga kesihatan (^_^)

Anggerek said...

dun worry dear. everything will be fine. keep praying. and i always pray for u and aman

Cik Cookie said...

rilek my dear.
semuanya akan baik2.
sy doakan yg terbaik buat kamu.
amin

puteri said...

adani,
tenang ye.
selamat pengantin baru..

elyna griffin said...

ani, that's so exciting! dont rush nk beli k.. pilih elok2.. happy for you dear!

aifaa said...

no worries dear.semua akan ok.

ps:hope u'll find that tudung :)