Tuesday 9 March 2010

kalau la saya bleh amik gamba ayam masak merah yg saya masak tadi..tapi sony ericson saya dh rosak..dan saya tak punya kamera..kalau x bleh upload kat sini..kasi bersemangat skit :) esok nk masak ape ye..something berkuah pulak maybe..hehe..i'll surf later :)

lately saya tak makan nasi for lunch..kebiasaan terbaru..saya hanya makan nasi lemak di waktu pagi..mamam kuih anytime i feel like kat office..skip my lunch and as the result sgt kelaparan di mlm hari..as the result jgk saya abiskan seperiuk nasi (seperiuk bersamaan 1 cup beras) seorg diri mlm ni ngn 3 kali tambah..makan pkul 9.30 mlm lak tuh..pekena milo ais lak tuh..hoho..tak leh amal nih..esok kena lunch..kasi balance..

anyway..i have something in my mind now..taste saya sebenarnya ala2 kanak2..xtahan pedas..suka yg manis2..very kontra ngn my hubby yg sgt suka pedas dan kurang manis..cane nk ejas tu?


hubby, i know you are reading..cane nk ejas mm? :)

1 comment:

Cik Cookie said...

mcmn nak ckp ekkkk.
CC suka pedas sgt2 dan dia tak suka pedas.
cc balancekan ngn beli makanan yg kurang pedas tapi sedikit manis.jd rs pedas tuh berkurangan sbb manis.
lebi krg gitu laa.

masih bercita2 nak masak utk dia.hukhukhuk...