Tuesday, 25 August 2009

salam ramadhan
&
salam aidilfitri
maaf zahir dan batin


(sekadar berkongsi. sumber tak diketahui)

Ada ketikanya anda perlu bersendirian::


::Pabila mengatakan "maaf", tenunglah matanya.


Apabila kamu berkata "aku cinta padamu", maka tunaikanlah::


::Apabila seseorang bertanyakan satu soalan yang tidak anda gemari, lontarkanlah senyuman dan bertanyalah padanya, "kenapa anda ingin tahu? "


Tersenyumlah ketika menjawab telefon. Pemanggil akan melihatnya daripada suara yang mereka dengar::


:::Cintailah seseorang dengan sepenuh hati dan penuh kasih sayang. Sungguhpun anda akan berasa seolah-olah diri anda terseksa, tapi percayalah itulah satu-satunya untuk melengkapkan kehidupan ini(",).





6 comments:

plain_jane said...

urmm.. ;)

cookie devine said...

masih m,encari cinta.di mana cinta?ada jual kat Chow Kitt x?

miEz haNeM said...

salam:)

hi dear:) makan pe tu?

Sa Rathisa. said...

wassalam adani...lamo dok dgor kabo?
kawin x ag? mesti bercinta sakan kan ?wat nape le ni?

Sa dah follow adani.....

Sa Rathisa. said...

kalo rajin buka la www.rathisa.blogspot.com....thats my artwork...n what i'm doing now

daniadanis said...

jane:
urmm?? :)

cookiedevine:
love is in our heart kot..nk cari ngn sape nk share tu susah the very..

hanem:
hi:) pose ni..hehe

sa:
sa!! wah dh ade bisnes..bagus2..good job sa..tukang make-up yg cantik :)