Thursday 10 June 2010

it was a happy moment


4June2010
akad nikah





5 June 2010
peach reception


hehe..still dpt ucapan 'selamat pengantin baru' and jumpe tetamu2 yg tak sempat jumpe hari tu..soalan default utk saya spnjang hari tu : 'dh ade isi ke blom?'..saya pon masih tggu :)




personally saya suka gambar ni..lawaKING of the family..they made a good team..sempat men futsal waktu mlm lepas majlis dgn cousin2 lain..i'm happy to see them together..walaupon at first saya rasa renggang ngn suami saya (perasaan karut)..tapi biasa lah bile dh kumpul ramai2..masing2 ade keje byk tuk kenduri..penat lagi..dan pd sesetengah perkara..men and women lain agendanya..hehe..saya dh faham tu :)

wedding kakak saya hari tu mmg sgt2 memorable..bilalah dpt berkumpul ramai2 lagi..raya pon belum tentu kot..sbb masing2 kebanyakannya dh kawen..ade 2 side family..apepon semoga ikatan kekeluargaan ini erat selamanya..dlm limpahan kasih sayang dan rahmat Allah insya ALLAH :)


now i'm in KL..amik cuti Khamis & Jumaat..rehat dan rawat dan rindu



*more photo here


No comments: